14.10.2017

No i stało się: kolejny sezon oficjalnie zamknięty. Ci co byli, wiedzą co się działo, a dla pozostałych zanim podamy listę nagrodzonych - najpierw ogromne podziękowania dla Arlety i Wojtka za kolejne iście królewskie przyjęcie naszej grupy. Bardzo Wam dziękujemy! A teraz jak co roku wyniki w następujących kategoriach:

Król szos 2017 - samochody: Grażyna i Marek - 904 km

Król szos 2017 - motocykle: Rafał - 4750 km

Król szos 2017 - do 50 ccm: Jakub - 53 km

Król weteranów szos 2017: Michał 3556 km

świeży nabytek: Oskar - Mz TS

Pechowiec roku (wybór uczestników spotkania): Maciej i jego "święcona" MZ-ka :)

Najlepszy aktor klubu 2017: Krystian (Oskar za główną rolę w filmie promocyjnym a Tomkowi dziękujemy za współudział w produkcji)

Nagrodę niespodziankę wylosował Artur!

Wszystkim nagrodzonym gratulujemy i z niecierpliwością czekamy na kolejny sezon i bezpieczne jego zakończenie!

3.10.2017

Dzisiaj o godzinie 21:51 nasza strona osiągnęła 100.000 odsłon! Dziękujemy!

19.09.2017

Krótka przejażdżka, tak jak 12 lat temu. Tylko że tutaj już widać czas "the next generation"...

17.09.2017

Wyjazd do Rulewa k/Warlubia na wystawę pojazdów zabytkowych.

16.09.2017

Wyjazd do Malborka na kolejny pokaz OPEN AIR DAY 2017.

30.08.2017

Krótka przejażdżka skrzyknięta jak "za starych czasów" - na telefon.

14-15.08.2017

Od dawna w planach, ale dopiero teraz w realizacji: nocny wyjazd do Helu. Wyjazd 23.00, 2.30 Hel, 7.00 wyjazd powrotny. Tak po prostu postanowiliśmy tam dojechać, zobaczyć wschód słońca i wrócić. I tak uczyniliśmy. 10 motocykli i jeden samochód. I tyle :)

5.08.2017

VI Karsiński Rajd Weteranów Szos - bardzo skromna delegacja z KMD też tam była...

30.07.2017

Krótki - skrzyknięty na szybko - wyjazd na lody do Skarszew.

14-16.07.2017

VIII edycja zlotu "Historia na kołach" już za nami. Oto kilka liczb związanych ze zlotem:

1. Zarejestrowano 281 uczestników (w roku 2016: 251 uczestników)

2. Zarejestrowano 273 pojazdy (w 2016: 237 pojazdy)

a. 157 motocykli (w 2016: 145 motocykli)

b. 116 samochodów (w 2016: 92 samochody).

3. Najdalszy przyjazd (uczestnik zarejestrowany, Fiat 125p) – Sokołów Podlaski ok. 400 km

4. Najdalszy przyjazd (uczestnik nie zarejestrowany, przyjazd po zamknięciu rejestracji, motocykl WSK) – Bielsko Biała 540 km

5. Najdalszy przybysz: podróżniczka z Anglii, w drodze do Austrii (bez własnego środka lokomocji!) specjalnie „zboczyła” do Starogardu aby już od piątku uczestniczyć w imprezie.

6. Najstarszy wystawiany zarejestrowany pojazd: motocykl Terrot LPP z 1927 roku

Publiczność swoimi głosami za "Naj... pojazd zlotu" wybrała samochód marki Nysa z 1978 roku Pana Pawła Peka ze Zblewa. Samochód otrzymał 23% ważnych głosów. Głosowano na 42 różne pojazdy zlotu.

Uczestnikom dziękujemy za udział, gościom za odwiedziny, a sponsorom za wsparcie!!!

Parę fotek...

TVP3 Telewizja Gdańsk

Klip promocyjny VIII Zlotu

12.07.2017

Każdy zlot jest poprzedzony przygotowaniami. Ich zwieńczeniem zawsze jest akcja "Kibelek" :)

W tym miejscu ogromne podziękowania dla wszystkich naszych klubowiczek, bez których nie wyobrażamy sobie sprawnie działającej całej klubowej "machiny"!

7-9.07.2017

XVI Wystawa Pojazdów Zabytkowych w Tucholi - 58 Dni Borów Tucholskich. Najpierw fotorelacja...

2.07.2017

... no i wypad do Stegny...

24.06.2017

24 czerwca w Debrzynie odbył się 4 Pomorski Zlot Pojazdów produkcji polskiej organizowany przez FSO Pomorze. W ostatnią niedzielę sierpnia (27.08.2017) FSO Pomorze organizuje III wystawę pojazdów produkcji polskiej w Gdańsku przy ECS. My się wybieramy. W naszym klubie jest trochę polskiej motoryzacji, toteż zapraszamy do udziału razem z nami.

18.06.2017

Spontaniczna przejażdżka skrzyknięta przez Tomasza i Tadeusza i przez nich zaplanowana: piękne okolice wzdłuż wałów wiślanych aż do Kwidzyna. Naprawdę piękna trasa, super pogoda i towarzystwo! Dzięki za pomysł!

04.06.2017

Reprezentanci naszego klubu w niedzielę 4 czerwca uczestniczyli w zorganizowanym przez parafię pw. św. Wojciecha festynie parafialnym. Dochód z tego festynu będzie przeznaczony na zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży.

2-4.06.2017

Nasz klubowy fan motocykli Junak (w osobie Michała) wziął udział w imprezie przeznaczonej dla miłośników tych właśnie pojazdów. Poniżej linki do fotorelacji z tej imprezy:

Lewicki

ZbyszekG

Killer

Marcin

Krzysztof vel Christophoros

Jaroslaw Pyszkowski

27.05.2017

Zbliża się kolejna edycja naszego zlotu, a wraz z nią kolejny film promocyjny. Jaki scenariusz? Zobaczycie. A na deser ciekawa metamorfoza naszych kolegów :)

20.05.2017

Tego dnia w Stegnie odbył się Grill Fest - zlot klasycznych samochodów i motocykli, czyli klasyczne grillowanie. Organizatorzy: Gminny Ośrodek Kultury Stegna i Elbląskie Klasyki a prowadzący to Patryk Mikiciuk. W wystawie brało udział ok. 240 pojazdów, które były podzielone na trzy kategorie pojazdy PRL, SPORTOWE i RESZTA śWIATA. Pogoda dopisała. Reprezentacja KMD też dojechała, ale nie zabawiła do końca ponieważ tego dnia też wybierała się na NOC MUZEÓW.

Również tego dnia kolejna edycja Nocy Muzeów: odwiedziliśmy muzeum Ziemii Kociewskiej, nowo otwarte Muzeum 2 Pułku Szwoleżerów Rokitniańskich oraz Grodzisko w Owidzu. Ogromne wrażenie zrobiła na nas możliwość obejrzenia ekspozycji w Muzeum 2 Pułku Szwoleżerów Rokitniańskich: ogromny szacunek dla stowarzyszenia za przepiękne odrestaurowanie całego obiektu i za fantastyczne eksponaty wraz ze słowną "oprawą" całości zwiedzania. Nasz finał wieczoru jak zwykle w Grodzisku Owidz na bardzo klimatycznej inscenizacji. Za rok też będziemy. Poniżej garść fotek (nienajlepszej jakości, ale niestety tym razem nie byliśmy "przygotowani").

14.05.2017

Wyruszyliśmy wczesnym rankiem, bo chyba coś przeczuwaliśmy: do Pelplina jechaliśmy godzinę (jak za starych dobrych czsów :) ), a drugą godzinę do Kwidzyna. Wreszcie dojechaliśmy na VI Zlot Pojazdów Zabytkowych i paradę ulicami miasta. Super pogoda, wiele ciekawych pojazdów i jak zwykle bardzo dobre jedzenie w bazie imprezy. Gratulacje dla organizatora: jak co roku jesteśmy pod wrażeniem, że niemalże samotnie jest w stanie to ogarnąć! Za rok VII edycja?

12-14.05.2017

Od 12 do 14 maja br. w Chomiąży Szlacheckiej k. Gniezna odbył się XI Rajd Motocykli Zabytkowych "śladami Piastów". Klub Motocykli Dawnych reprezentowała grupa w składzie: Rafał, Hania, Artur, Tomek oraz Tadeusz. Na miejsce przybyliśmy 12.05 po godz. 19. Po rozpakowaniu udaliśmy się na wieczór integracyjny ze zlotowiczami. Pogoda dopisywała. Rajd odbył się 13.05 i liczył ok. 85 km. Z powodu błędów na mapie trasa wydłużyła się do ponad 100 km. Najważniejsze jednak, że udało się dojechać do celu. Po rajdzie odbyły się konkursy a całą imprezę zakończył Bal Komandorski z rozdaniem nagród. Na 14 możliwych KMD przywiózł 10!!! Bardzo fajna impreza: za rok znów się wybierzemy.

6.05.2017

I kolejny motobazar w Łodzi - potrzeby są przecież niewyczerpane, a i popatrzeć miło :)

3.05.2017

XI już wyjazd na groby masowe oraz IX Rajd na orientację już za nami. Pomimo obaw pogoda dopisała, dopisali też goście: do części rajdowej przystąpiło 48 załóg - rekordowa ilość. Dziękujemy organizatorom za ciekawe trasy, zadania i nagrody i czekamy na kolejną edycję!

8.04.2017

Wizyta na kolejnym motobazarze - tym razem Toruń.

2.04.2017

I wreszcie to co jest sednem naszego klubu: spotkanie skrzyknięte SMS-owo na "kilka" godzin przed wyjazdem. Super pogoda i spora ilość maszyn. Plan: kawa w Sakrszewach. Wyszło: kawa na zamku w Gniewie. Drobna zmiana :) No i jak za starych dobrych czasów: klucze do świec były potrzebne. Tak trzymać!

26.03.2017

Sezon w siodłach tradycyjnie zaczynamy od udziału w Jajcarni. Dodatkowo w tym roku Jajcarnia osiągnęła penoletniość! Na tegorocznej edycji koledzy i koleżanki z naszego klubu dodatkowo otrzymali wyróżnienia za "Najświeższe Prawo jazdy", "Najstarszy Motocykl", "Najkrótszy Przegląd" oraz "Sympatyczne Małżeństwo". Gratulujemy i organizatorom i naszym klubowiczom!

25-26.02.2017

Koleżanka (i paru kolegów) z naszego klubu w dniach 25 i 26 lutego uczestniczyli w wystawie "AUTO MOTO CLASSIC" w Ostródzie. Fororealacja poniżej. Dziękujemy im za reprezentowanie nas, a my wszyscy razem dziękujemy koledze Tomaszowi za namówienie na ten wyjazd i tak dobre zorganizowanie go. Gratulujemy również otrzymanych nagród i wyróżnień!

21.01.2017

Sezon tradycyjnie zaczynamy od wizyty na Łódzkim motobazarze. Zawsze warto!

1.01.2017

No to znowu zaczynamy od... życzeń! Do siego roku!!!!